Viatger que s'extravia


No és pràctic segurament canviar el nom del blog, però m'abellia posar-li un títol més suggeridor com aquest, i de pas estalviar-me l'enfadosa qüestió bloc/blog. Que què en pense del debat? Que segurament la millor opció és dir blog dels blogs, però també és cert que a mi m'agradava dir-li bloc, com dic quaderns dels altres blocs on escric amb bolígraf encara. I m'agradava perquè el veia així com un bloc de notes, tot i que fos un blog d'internet. El meu blog, doncs, era el Bloc de Pau Sif i ara és el blog Viatger que s'extravia que és un vers que vaig escriure en aquest poema:



El tarquim petja a la séquia

com vaixell a la deriva,

com telèfon sense línia,

el camí que es desestima,

viatger que s’extravia.

Comentaris

maria ha dit…
M'agrada molt el nom nou.
Jesús M. Tibau ha dit…
la vida és un viatge cap al desconegut sempre
Sif ha dit…
gràcies Maria.

Jesús, això mateix.
OhCapità ha dit…
el futur sempre és un viatge efímer i desconegut, però tal vegada que incert també és molt suggerent, ...

mmm, ... ara mateix canviaré el nom del teu enllaç,

salutacions,
anna g. ha dit…
Sempre he pensat que és un plaer ser viatger i extraviar-se voluntàriament... :)
digue'm ariadna ha dit…
... M'agrada el nou nom, és evocador...
Sif ha dit…
M'alegre de la bona rebuda del nom nou, gràcies a tots.
bitxo, és un plaer viatger i extraviar-se, però en el fons el viatger anhela arribar a port.
Unknown ha dit…
Bones
Davant de les últimes accions d'Albert Rivera (c's) us proposo que el dia 11 de Setembre en els nostres blogs pengem l'Estelada. Una campanya que he començat sola i que necessita de tots. En el fons són les nostres cases virtuals. Passa'l . Aquí us podeu baixar l'Estelada www.marroca.blogspot.com
Salut
Teresa Bosch ha dit…
Penso que, al final, s'acabarà imposant bloc o blog segons quina paraula es faci servir més. Com sempre, els parlants (o, en aquest cas, els blocaires) s'avancen als diccionaris i a les gramàtiques. La llengua és viva, per més que de vegades vulguem fixar-la amb normes.

M'agrada molt el poema i també el nom del bloc(g).
Sif ha dit…
Gràcies Teresa.
Completament d'acord, s'imposarà el que decidisquen els parlants o els escrivents. Les gramàtiques i diccionaris fan instantànies, però la llengua després continua creixent i canviant.