Crits i renou per L'Espai Mallorca

Sempre que vaig a Barcelona intente passar per l'Espai Mallorca. És un d'aquells llocs on em trobe com a casa i on sé que sempre podré saludar algun vell amic. Això a banda, l'Espai Mallorca és un centre d'activitat cultural impressionant que, a partir de formats petits, fa una tasca impagable, amb una llibreria interessantíssima, i que fa país de veritat i ho fa amb un somriure tenaç. Ara té problemes, i cal ajudar. Dissabte han organitzat una trobada que durarà, almenys, 11 hores per trobar solucions. Com que no hi podré anar, aprofite el meu espai a la xarxa per fer difusió de la proposta i mostrar el meu suport. 


I ací el text que han publicat al grup de Facebook des d'on han mogut la iniciativa amb els noms de tota la gent que hi participarà:

El proper dissabte, 11 de febrer, des de les 10:00 del matí fins a les 21:00, hem programat a l'Espai Mallorca un espectacle de tot un dia, de manera ininterrompuda.

A les 14:00 dinar popular de franc per a tothom i sobretaula per a conversar del present i del futur de l'Espai Mallorca.

Ens han confirmat la seva assistència: Sebastià Alzamora, Pèl Capell, Jaume C. Pons Alorda, Anna Gual, Arnau Vilardebò, Joan Riera, Arturo Almécija, Josep Pedrals, Alba Sarraute, Roc Sala, Blancallum Vidal, Judit Neddermann, Ignasi Cussó, Enric Casasses, Zeffiretto, Xavier Serrat, Joana Gomila, Clara Peya, Andreu Martínez i...

Nosaltres també feim l'Espai Mallorca!

Comentaris

A mi també em preocupa i m'entristeix la situació en què es troba l'Espai Mallorca que, com dius, és des de fa anys un lloc de trobada entranyable. M'uneixo a la crida i faré el possible per estar allà una estona en solidaritat amb la gent que s'ha esforçat generosament per afegir un gra de sorra més (i molt important, de vegades) a l'activitat cultural barcelonina.