Retrobaments


L'altre dia que vaig recitar a l'Horiginal acompanyat al piano i l'espineta per Eduard Fontbona vaig poder saludar molta gent que feia temps que no veia i que tenia ganes de reveure. Un dels retrobaments més sorprenents va ser el de Pablo de Prado Fajardo, artista, biòleg i veterinari, que vaig conèixer fa molt de temps a Sant Cugat i amb qui havia col·laborat en 2006 per preparar el recital del grup Oh, foll Amor! que commemorava les 25 edicions del premi Senyoriu d'Ausiàs March de Beniarjó. 

A la seua pàgina web es poden veure les 25 imatges que Pablo va crear per als vint-i-cinc guanyadors del premi. Jo us deixe la que il·lustrava el poema Altar de Manel Marí, amb qui ens retrobarem a Massalfassar despús demà, en aquest cas després de pocs dies.


Comentaris

Vaja, Pau, havia oblidat completament aquestes imatges. M'ha produït un xoc emocional veure tot això junt!, i el fragment prehistòric de Remor alè...! Quins records, i quines complicitats boniques. I damunt, avui acabe de comunicar als companys de Beniarjó que descansaré de ser jurat durant un temps. Tu creus que Pablo ens donaria permís per difondre aquestes imatges individualment? He vist que es pot fer. Jo crec que això no ho han vist mai la majoria dels autors.
Gràcies per enllaçar-ho.
Sif ha dit…
Jo supose que sí que donaria permís, sempre que se cite l'origen. En tot cas, cada imatge va signada. Recorde que en aquell moment vam mirar de contactar amb el màxim d'autors i que vaig enviar uns quants mails, però és cert que no arribàrem a tothom. Et pots imaginar la meua sorpresa quan vaig veure a Pablo a l'horiginal. Vingué sense avisar. I després, doble sorpresa en veure el seu web amb totes les imatges.