Moja ljubav bez kuće

Cartell del recital dissenyat per Irene Torra

Un poema de Maria Mercè Marçal en croat, traduït per Marija Džaja. Demà el llegiran les estudiants del Subdepartament d'Estudis Iberoromànics de la Universitat de Zadar a la primera nit de poesia catalana d'aquesta temporada, i sis poemes més de sis poetes catalanes. A sota, un vídeo exquisit com tots els que fa Josep Porcar. Si volteu prop de Zadar, us esperem al Caffe Galerija Đina a partir de les 20.30 i, si no, mirarem de fer que aquest siga el recital més 2.0 de tots els que hem fet a Zadar.


EL MEU AMOR SENSE CASA

El meu amor sense casa.
L’ombra del meu amor sense casa.
La bala que travessa l’ombra del meu amor sense casa.
Les fulles que cobreixen la bala que travessa l’ombra del meu amor sense casa.
El vent que arrenca les fulles que cobreixen la bala que travessa l’ombra del meu amor
sense casa.
Els meus ulls que arrelen en el vent que arrenca les fulles que cobreixen la bala que travessa
l’ombra del meu amor sense casa.
El meu amor que s’emmiralla en els ulls que arrelen en el vent que arrenca les fulles que
cobreixen la bala que travessa l’ombra del meu amor sense casa.




Moja ljubav bez kuće

Moja ljubav bez kuće.
Sjena moje ljubavi bez kuće.
Metak koji probija sjenu moje ljubavi bez kuće.
Lišće koje pokriva metak koji probija sjenu moje ljubavi bez kuće.
Vjetar koji trga lišće koje pokriva metak koji probija sjenu moje ljubavi bez kuće.
Moje oči koje se korijene u vjetru koji trga lišće koje pokriva metak koji probija  sjenu moje
ljubavi bez kuće.
Moja ljubav koja se zrcali u očima koje se korijene u vjetru koji trga lišće koje pokriva
metak koji probija sjenu moje ljubavi bez kuće.

El meu amor sense casa | Maria-Mercè Marçal from blocsdelletres on Vimeo.

Comentaris

Per tant, si ahir recitaven demà..., avui reciten avui, no és això?

Molta sort, molt d'èxit, moltes felicitacions a Marija per atrevir-se amb M. M. Marçal, i a tota la resta per la tasca que hi feu, i una forta abraçada a tots i a totes. Jo, avui, al voltant de les 20.30, passaré ben a prop del Caffe Galerija Đina..., amb un gran pensament d'estima per tots vosaltres. Ja ho contareu, eh?
Sif ha dit…
Efectivament, en un parell d'horetes. T'esperem!