Premi Arte y Pico


Ja fa uns dies que el Biel de Tinta Xinesa em va atorgar el Premi Arte y Pico creat per
Eseya i no me n'havia fet ressò. Moltes gràcies Biel. Ara a complir els requisits.
Les regles del premi són aquestes:

- Cal triar cinc blocs que es consideri que són mereixedors d'aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant i aportació a la comunitat bloguera, sense tenir en compte el seu idioma.
- Cada premi atorgat ha de tenir el nom del seu autor/a i l'enllaç al seu bloc per tal que tots el puguin visitar.
- Cada premiat ha d'exhibir el premi i col·locar el nom i enllaç al bloc de la persona que li ha atorgat el premi.
- Premiat i premiador han d'exhibir l'enllaç d'Arte y pico per tal que tots sàpiguen l'origen d'aquest premi.
- Exhibir aquestes regles.
Aquests són els blocs que he triat:
Felicitats i sobretot gràcies a tots.

Comentaris

anna g. ha dit…
Felicitats pel premi, Pau :)
maria ha dit…
Moltes gràcies, Pau. M'agrada molt pensar que algú llig el meu bloc també d'aquella banda de la mar...
m'agrada molt el teu bloc, tornaré sovint.
Ja em perdonaràs però trencaré la cadena, com que posar cinc blocs que m'agraden em sembla quasi com dir si vols més al pare o a la mare, fa pocs dies vaig fer una entrada amb mooolts blocs que m'agraden...
Sif ha dit…
De res Bitxo.
Maria, supose que això de trencar la cadena o no depén de cadascú. Qui es va inventar el premi ja ho entendrà, supose. Seguim llegint-nos doncs... records a Nani Moretti si el veus per allí.